أخبار عاجلة

عاشرني 15 مرة.. أقوال المتهمة بقتل زوجها بمساعدة شقيق عشيقها بالصف| خاص - بوراق نيوز

عزيزي الزائر أهلا وسهلا بك في موقع بوراق نيوز نقدم لكم اليوم عاشرني 15 مرة.. أقوال المتهمة بقتل زوجها بمساعدة شقيق عشيقها بالصف| خاص - بوراق نيوز

الجمعة 05/يوليو/2024 - 07:04 ص

شهدت منطقة الصف التابعة لمحافظة الجيزة واقعة قتل مأساوية تجردت فيها سيدة من كل مشاعر الرحمة وقتلت زوجها بمساعدة شقيقه بأن وضعت له السم في قطعة جاتوه وخنقته بمساعدة شقيقه بسبب علاقة غير شرعية بينهما ليتزوجا عقب جريمتهما.

اعترافات الزوجة المتهمة بقتل زوجها بمساعدة شقيقه بالصف

وكشفت التحقيقات في القضية رقم 1771 لسنة 2024 جنايات الصف المقيدة برقم 1445 لسنة 2024 كلي جنوب الجيزة أن المتهمين أ. ص وب. ع في يوم 8 فبراير 2024 قتلا المجني عليه: ك. ص شقيق الأول وزوج الثانية عمدًا مع سبق الإصرار بأن بيتا النية وعقدا العزم المصمم على قتله بسبب علاقة آثمة نشأت بين المتهمين.

وقالت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بمنطقة الصف بالتحقيقات: أنا متجوزة جوزي من حوالي 10 سنين وعندي منه ثلاث أولاد هم منتصر عنده 9 سنين ومالك عنده حوالي 7 سنة، وأحمد 3 سنين وفيه بينا خلافات بدأت تحصل من ساعات ما سافر السعودية من سنتين، وأخوه بدأ يظهر في حياتي ونتكلم مع بعض.

وأضافت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بمنطقة الصف بالتحقيقات: الخلافات كانت تقف عند إني أغضب ساعات وأسيب البيت، وهو كان أغلب الوقت مسافر والعلاقة بيني وبين عشيقي أخو جوزي اتطورت، وأنا كنت بحبه من زمان من قبل ما أتجوز، وفي الفترة الأخيرة تطور الأمر بينا لعلاقة جنسية.

وأردفت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بالصف: العلاقة بينا بدأت تتطور من سنة ومن خمس شهور حصلت بينا معاشرة، واستمرت لحد ما اتفقنا أنا وهو على قتل زوجي عشان نعيش مع بعض، هو كان مسافر السعودية بيشتغل في المعمار زي جوزي هناك، ومن حوالي سنة لما نزل إجازة، وزارنا في البيت، بدأت أظهر له اهتمامي، ولما سافر تاني بدأنا نتكلم في التليفونات، وتحصل بينا مكالمات غير أخلاقية، ومع أول إجازة نزل فيها بدأت تحصل علاقة جنسية.

وتابعت المتهمة بقتل زوجها بالتحقيقات: بدأت تحصل بيني وبين عشيقي أخو جوزي علاقة كاملة من خمس شهور لما نزل إجازة من السعودية والكلام ده حصل في بيتي اللي في الصف وهو كان بيدخل البيت بسهولة عشان هو أخو جوزي، ودا بيت عيلة وكمان كان بيجيلي في وقت متأخر حوالي الساعة 1 أو 2 صباحًا، وبيكون کله نايم.

وأضافت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بالصف: هو كانت بتحصل بينا علاقات جنسية غير كاملة كثير، ولكن حصلت بينا معاشرة حوالي 15 مرة تقريبا على مدار الخمس شهور اللي فاتت من وقت ما رجع من السعودية.